Dbamy o Twoje prawa do ochrony danych osobowych i postępujemy z nimi tak, abyś korzystając ze stron sklepu internetowego unimodi.pl czuł się bezpiecznie i komfortowo. Swoje działania w tym zakresie realizujmy w oparciu o Ustawę z dnia 27.03.2018 o Ochronie Danych Osobowych i Rozporządzenie 679/2016/UE, RODO. Poniżej wyjaśniamy, jakie dane zbieramy i w jakim celu oraz do czego je wykorzystujemy. To ważne! Dlatego zapoznaj się z tym dokumentem.

JAK POZYSKIWANE SĄ TWOJE DANE?

Zdecydowałeś się dokonać zakupu w naszym sklepie internetowym lub wyraziłeś zgodę na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną na podany adres e-mailowy o ofercie sklepu. Podajesz wtedy swoje dane aby skorzystać z Usługi.

KTO JEST ICH ADMINISTRATOREM?

Administratorem Twoich danych osobowych jest UNIMODI Małgorzata Kowalska, Robert Sobieraj s. c. z siedzibą w Sieradzu (98-200), ul. Wł. Reymonta 58. NIP 8272319636, REGON 38230470, wpisana do CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej).

W JAKIM CELU PRZETWARZAMY TWOJE DANE OSOBOWE?

1. W celu obsługi zakupów dokonanych w sklepie.
Podstawą przetwarzania Twoich danych będzie umowa zawarta z Administratorem poprzez akceptację regulaminu Sklepu. W tym zakresie będziemy wymagać od Ciebie danych niezbędnych do przeprowadzenia umowy sprzedaży i dostarczenia Ci zakupionych towarów.

2. W celu prowadzenia Twojego konta na stronie sklepu.
Podstawą przetwarzania będzie umowa zawarta z Administratorem poprzez akceptację regulaminu Sklepu. Uzyskasz wówczas dostęp do przekazanych przez Ciebie danych i historii zakupów.

3. W celu obsługi procesów reklamacyjnych.
Podstawą przetwarzania Twoich danych jest obowiązek Administratora wynikający z przepisu prawa dotyczącego rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

4. W celach marketingowych.
Na podany przez Ciebie adres do doręczeń będziemy wysyłać powiadomienia o reklamach kontekstowych i behawioralnych, powiadomienia o ofertach naszego Sklepu lub ofertach naszych partnerów handlowych. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest realizacja uzasadnionego interesu Administratora.

5. W celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, które mogą być kierowane przeciwko nam, w celu potwierdzenia wykonania naszych obowiązków, zapobiegania lub wykrywania oszustw.
Podstawą przetwarzania danych osobowych będzie prawnie uzasadniony interes Administratora.

6. W celu kierowania do Ciebie na stronie Sklepu zindywidualizowanych komunikatów marketingowych np. w formie sugestii zakupów towarów z wykorzystaniem profilowania. Podstawą przetwarzania danych osobowych będzie uzasadniony interes Administratora.

7. W celach analitycznych i statystycznych.
Na podstawie analiz aktywności Użytkowników, a także ich preferencji dotyczących zakupów możemy poprawić jakość świadczonych usług i zwiększyć funkcjonalność sklepu.
Podstawą przetwarzania danych osobowych jest uzasadniony interes Administratora.

JAKIE DANE OSOBOWE O TOBIE ZBIERAMY I CZY PODANIE DANYCH JEST OBOWIĄZKOWE?

Od Ciebie zależy czy i jakie dane osobowe nam udostępniasz. Pamiętaj jednak o tym, że dokonanie zakupów w Sklepie uwarunkowane jest podaniem przez Ciebie danych, potrzebnych do wykonania umowy sprzedaży. Niepodanie przez Ciebie danych jak imię i nazwisko, adres zamieszkania lub dostawy, danych dotyczących formy płatności np. typ karty kredytowej, numer karty kredytowej
i data ważności, numer CVV skutkuje brakiem złożenia zamówienia.

KOMU BĘDZIEMY UDOSTĘPNIAĆ TWOJE DANE OSOBOWE?

Dane zbierane podczas transakcji zakupu będą wykorzystywane w celu realizacji umowy, w tym pobrania od Ciebie pieniędzy oraz wysłania Tobie zamówionego towaru. Twoje dane mogą być w tym celu przekazane firmie obsługującej transakcje płatnicze w celu obciążenia Twojej karty kredytowej. Będziemy też Twoje dane osobowe przekazywać podmiotom, które świadczą dla nas usługi kurierskie lub obsługujące stacjonarne punkty odbioru przesyłek dla klienta:

  • POCZTA POLSKA S.A.
  • RUCH S. A.
  • InPOST S.A.

W przypadku jakichkolwiek zmian dotyczących podmiotów współpracujących z nami w zakresie usług kurierskich i podmiotów obsługujących punkty odbioru przesyłek dla klienta będziemy Cię na bieżąco informować o tym fakcie na stronie naszego Sklepu.

PRZEZ JAKI OKRES BĘDZIEMY PRZETWARZAĆ TWOJE DANE OSOBOWE?

Twoje dane osobowe będziemy przetwarzać w czasie realizacji umowy sprzedażowej, a także w przypadku ewentualnie zaistniałych reklamacji, z tym zastrzeżeniem, że dane te mogą być wykorzystywane również po wygaśnięciu umowy, jednak wyłącznie jeżeli jest to dozwolone lub wymagane w świetle obowiązujących praw np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń.

JAKIE MASZ PRAWA W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM PRZEZ NAS TWOICH DANYCH?

Podajemy Twoje prawa wynikające z Ustawy o RODO :

  1. prawo do dostępu do danych i ich aktualizacji,
  2. prawo do przenoszenia danych,
  3. prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych (prawo do bycia zapomnianym), o ile ich dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się z obowiązku prawnego, do ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami,
  4. prawo do informacji nt. przetwarzania Twoich danych,
  5. prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania,
  6. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego czyli Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

JAK ZABEZPIECZAMY TWOJE DANE?

Dokładamy szereg starań, aby twoje dane chronić przed udostępnieniem innym osobom. Stosujemy zabezpieczenia informatyczne i administracyjne takie jak systemy zabezpieczeń antywirusowych, firewall, zabezpieczenia antyspamowe oraz wewnętrzne procedury dostępu.

INFORMACJA O ORGANIE WŁAŚCIWYM DO WNIESIENIA SKARGI.

Możesz w każdej chwili, jeśli masz takie przekonanie, że Twoje dane osobowe przetwarzamy niezgodnie z prawem, wnieść skargę do Prezesa Urzędu Danych Osobowych. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości i pytania związane z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych lub jeśli chcesz na podstawie przysługujących Ci praw wynikających z RODO skorzystać ze swoich uprawnień to skorzystaj z naszego formularza kontaktowego i napisz no nas na iod@unimodi.pl

CIASTECZKA / COOKIES

CZYM SĄ COOKIES?

Cookies (ciasteczka) to dane informatyczne, najczęściej w postaci małych plików tekstowych, wysyłane przez serwis internetowy, który odwiedzamy i zapisywane na urządzeniach (komputer, laptop, smartfon), z których korzystamy podczas przeglądania stron. Ciasteczka umożliwiają zapamiętanie naszych preferencji i przeanalizowanie stron internetowych w zakresie wyświetlanych treści oraz dopasowanie reklam pod katem tych treści.

RODZAJE WYKORZYSTYWANYCH COOKIES.

Administrator wykorzystuje różne typy plików cookies:

  • tymczasowe (sesyjne) - to pliki tymczasowo znajdujące się w pamięci przeglądarki, które pozostają w jej pamięci do momentu zakończenia sesji (wyłączenia przeglądarki). Te cookies są niezbędne, aby niektóre funkcje i ich aplikacje działały poprawnie.
  • trwałe / stałe- to pliki pozostające w pamięci przeglądarki tak długo, jak pozwalają na to wybrane przez użytkownika ustawienia przeglądarki. Dzięki tym cookies korzystanie z często odwiedzanych stron jest łatwiejsze. Zapewniają optymalną nawigację, zapamiętują wybrane treści etc. Ten rodzaj cookies zezwala na przekazywanie informacji na serwerze za każdym razem, gdy odwiedzana jest strona. Stałe cookies to tzw. „śledzące cookies”.
  • zewnętrzne-to pliki, które pochodzą od serwisów partnerskich operatora strony internetowej.

Administrator usługi wykorzystuje cookies zewnętrzne w następujących celach:

prezentowania treści multimedialnych na stronach internetowych Serwisu, które są pobierane z zewnętrznego serwisu internetowego:

www.youtube.com [Administrator Cookies: Google Inc. z siedzibą w USA]

www.vimeo.com [Administrator Cookies: Vimeo, LLC. z siedzibą w USA]

zbierania ogólnych i anonimowych danych statycznych za pośrednictwem narzędzi
analitycznych:

  • Google Analytics [Administrator Cookies: Google Inc. z siedzibą w USA]
  • wykorzystania funkcji interaktywnych w celu popularyzacji serwisu za pomocą
    serwisów społecznościowych:
  • facebook.com [Administrator Cookies: Facebook Inc. z siedzibą w USA lub
    Facebook Ireland z siedzibą w Irlandii]
  • plus.google.com [Administrator Cookies: Google Inc. z siedzibą w USA]
  • twitter.com [Administrator Cookies: Twitter Inc. z siedzibą w USA]

JAK WYKORZYSTYWANE SĄ COOKIES?

  1. Umożliwiają zapamiętywanie naszych odwiedzin na stronach www, analizują nasze preferencje dotyczące przeglądanych stron (m. in rozkład treści, kolor, język strony).
  2. Pozwalają sklepom internetowym polecać nam produkty związane z tymi, które już wcześniej wybieraliśmy lub te, wobec których wcześniej wykazaliśmy zainteresowanie.
  3. Pozwalają korzystać nam z kont w serwisach.
  4. Pozwalają na tworzenie anonimowych statystyk, które pomogą zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy serwisu korzystają ze stron internetowych Serwisu, co umożliwia ulepszenie ich struktury i zawartości.
  5. Pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika oraz jego lokalizację i wyświetlenie strony internetowej, dostosowanej do jego potrzeb np. prezentującej potencjalnie interesujące nas produkty czy usługi.

CO JESZCZE WARTO WIEDZIEĆ?

Cookies nie są szkodliwe ani dla nas, ani dla naszych komputerów. Możesz nimi samodzielnie zarządzać na poziomie wybranych przez Ciebie witryn internetowych. Możesz je blokować lub usuwać. Pamiętaj jednak o tym, że zaakceptowanie przez Ciebie cookies pozwoli Ci na pełne korzystanie z opcji oferowanych przez witryny internetowe. Efektem zablokowania lub usunięcia cookies może być utrata możliwości korzystania z niektórych serwisów, usług czy funkcji.